14 grader Christchurts till 32 Perth

Efter en lang dag var jag antligen framme i Perth, Australien. Har vantade tva dagar for mig sjalv innan Hanna skulle anlanda. Var ratt skont att ha lite tid for sig sjalv faktiskt efter att ha rest med 12 personer.

Det absolut basta med Perth ar (trumvirvel) att de har ett IKEA! Lycka! Sa jag tillbringade en dag med att sitta pa mina barstolar, min kontorsstol, klappa min roda byra, ata kottbullar och dricka kopparbergs paroncider, samt kopa saltlakrits och Marabou mjolkchocklad. Ibland behovs det inte allt for mycket for att gora en svensk tjej som har varit borta i 6 manader sa glad, haha.

Hanna traffade en kvinna pa Tasmanien som vi nu har bott hos i tre natter. Jag blir fortfarande forvanad over hur vanliga australienarna ar! Vi har verkligen kanns oss jatte valkomna pa hennes lilla gard. Fatt ett eget rum och mat framstallt pa bordet. Kanns nastan som att vara hemma hos mamma. Klagar inte pa en enda punkt!

Nastan det batsa med att bo har ar att hon har hastar, sa jag och Hanna har varit ute och ridit idag. Helt gratis! Helt underbart var det.

Snart borjar var trip uppat vastkusten och tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi försökte skicka bilden till dig som du kommenterade på bilddagboken, så du kan titta på oss och tänka "nu åker jag hem tidigare! nu klarar jag inte av saknaden mer!" ;) Saknar dig sååå gumman! Det är faktiskt väldigt tomt utan dig! Trots att vi 3 har varandra här hemma. Det ska du veta :) Puss!

2008-04-09 @ 12:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0