All endings are also beginnings

Eller:‎

"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."

Talesstätten är många. När jag insåg att kryssningsdrömmen inte skulle slå in, började jag planera in mitt nya steg. Och fort gick det! En vecka efter att jag hade fått avslag från kryssningsfartyget, var biljetten till Key west, Florida bokad. Endast 5 dagar att packa, planera och säga hej då.

Planen denna gång börjar med en två veckors semetser i Key west. Ända sedan jag och Hanna lämnade det paradiset 1,5 år sedan, har vi båda drömt att få åka tillbaka. Nu äntligen blir det verklighet! Efter detta åker jag till Utila, som är en ö i Honduras, för att påbörja divemasterutbildningen.



De två första veckorna blir det nog dåligt med uppdateringar i bloggen. Kommer troligtvis vara för upptagen med att sola, bada, åka båt, dricka öl och umgås med våra fantastiska vänner. Hoppas ni har överseende med detta.


Josefin

Kommentarer
Postat av: Henrik Ödfors

Hej!!!



Ja, jag förstod nog att det blev snabba bud! :)

Jäklar va nice!! I'll catch the next flight.

Ni tar ingen lyxkryssning där då? Den går ju runt öarna där. Royal Carribean. Men jag lär följa dig noga nu, framför allt i Honduras! Kram

2011-11-19 @ 22:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0