2 pappersrullar och en flaska hostmedicin senare...

Direkt efter att jag lämnat Key West och kom till Honduras, blev jag sjuk i hög feber. Feber har gått över, men är fortfarande för förkyld för att få dyka. Jag har varit här i en vecka nu och har inte ens rört vid vattnet. Imorgon tänkte åtminstone följa med ut på båten i alla fall och snorkla lite.


Ön där jag befinner mig heter Utila, men just nu bor jag på en jätte liten ö utanför Utila, som kallas the Cay. Här bor ca 300 invånare.. Det finns en gata, 5 kyrkor, och 5 matbutiker och det tar ca 6 minuter att gå från ena sidan, till den andra. Litet, men väldigt trevligt. Jag har gratis boende här i 3 veckor, sedan tänkte jag flytta tillbaka till Utila city.


Så fort jag känner mig frisk nog, ska jag påbörja Advanced kursen. De flesta känner igen mig som den sjuka tjejen just nu, hoppas kunna ända på det snart. Längtar tills jag får lite vatten över huvudet!



The dock


Hotellet




Josefin


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det ser nice ut ! Åh bo på en ö i karibien, helt okej! ;)

2011-12-01 @ 13:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0