E.T phone home

Eftersom facebook är blockerat i Kina, är min kontakt med omvärlden ganska liten. Ni får istället hemskt gärna maila mig: [email protected] 
Skulle ni vilja skicka något är adressen:

Josefin (Jo) Holmberg (Foregin teacher)
Nanguang International school
Foshan City
Nan Hai
Gui Cheng
Haisan Road 26
528200
CHINA





Jag hittade Earl grey te i affären. Dagens lyckorus! Traditionellt kinesiskt grönt te smakar gräs! Detta är riktiga grejer. Kostade mig lika mycket som te.x. 4 st fried rice, 5 öl, 5 st subway resor, eller 5 cheesburgare på Mc Donald's. Men det var det värt!



Josefin

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-03-24 @ 10:01:01
Postat av: Anders

Hej Jossan! Nu har jag läst mig igenom alla inlägg! Det ser ju ut att gå bra detdär! Gillar att dina elever verkar vara längre än du :)



Jag har jobbat som en sork i studion i ett par veckor och är tillbaka på lyxfood. har varit lite i en bubbla när jag jobbat med musikinspelning, bara typ crashat i sängen efter 10-12 timmars pass. Men det är kul trots allt.



blir inte avis på maten men på allt att se därborta. käkar du nån tofu då? det får du göra för min skull och kanske när du tröttnar på inälvsmat o sånt.



ha'de gött until nex time!

/Anders

2011-03-24 @ 10:05:55
Postat av: Josefin

Hej Anders!



Du glömmer väll inte bort träningen när du jobbar i studion hoppas jag? ;)

Tofu är ingen höjdare, men jag har faktiskt näst intill (med tanke på hur köttet är tillagat, ser ut osv) blivit vegetarian. Jag tror du skulle vart stolt! ;)



Tack för din kommentar! Roligt att se att du lever och vad du pysslar med!



Hade bra!!!

2011-03-28 @ 11:33:49
URL: http://josefinsresa.blogg.se/
Postat av: Anders

Haha! Men vafan, det måste ju finnas väl tillagad tofu I KINA! Stört. Jo, visst är jag stolt, trots att det är av nödvändighet :)



Faktiskt, under inspelningen sist så hann jag inte med någon träning! :( men nu har jag kommit tillbaka. men det var rätt stört intensivt.



Hade bäst!

2011-03-30 @ 06:35:37
Postat av: Anonym

Hej! Jag är jättesugen på att resa till kina T&T, är det något du skulle rekomendera? Är man helt själv efter tiden i peking? (utan någon svensk eller så) ?

2011-03-31 @ 20:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0