Another weekend in Foshan

Jag tycker att ni där hemma kan vara mycket stolta över mig. För jag har faktiskt, håll i er nu, tackat Nej till extra arbete. Vilket skulle ha resulterat i Extra pengar. Kors i taket! Jag vet. Erbjudandet var att ha Kindergarten 2 timmar varje lördags morgon. Jag kände att 5 dagar med Kindergarten är fullt tillräckligt. Dessutom, har jag tillräckligt svårt att underhålla mina kindergarten klasser i 25 min. Hur jag skulle lyckats underhålla dem i 2 timmar, är för mig en gåta.


Helgerna har blivit heliga just nu, och ska spenderas på att resa runt så mycket som möjligt. Vi insåg över en kaffe på Starbucks idag att vår tid här inte är speciellt lång. Bäst att utnyttja tiden på bästa sätt.






Starbuckskaffe i 20 plusgrader och sol, inte fel!




Vi mötte en ny vän.




Josefin


Kommentarer
Postat av: Hanna

Starbucks är så gott, varför finns inte det i Sverige?

2011-03-14 @ 18:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0