Nedräkningen har börjat...

...till semestern!

Endast 8 dagar kvar till semester. Känns helt fantastiskt! Vi slutar jobbet den 1 juli. Redan dagen efter tar jag och min brittiska kollega Pippa nattåget till Nanning, där vi ska ordna visum till Vietnam. Därefter ska vi ta oss från Hanoi i norr, till Saigon i söder under två härliga veckor. Jag ser fram emot sol, bad, stränder, äventyr och vatten över huvudet (dvs Dykning!).




Den riktiga nedräkningen har börjat!



Står på svensk mark igen den 20 juli...



Josefin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nedräknings lappen får mig att tänka på den vi gjorde i stanthorpe i australien! Då var det också nedräkning till semestern :) själv sitter jag på jobbet nu. Peace and love har börjat, folk i hela stan! Ha så roligt på resan genom vietnam.

2011-06-28 @ 06:18:55
Postat av: Veronica

Hoppas ni får en underbar semester med mycket dykning :) Det är du värd ;)

Själv åker jag till Island nästa vecka. Det är ju så varmt i Sverige, behöver kyla av oss lite... Haha

Kram kram <3

2011-06-30 @ 11:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0