Slutet på en början


Tiden i Beijing har varit fantastisk! Jag har nog nämnt det tidigare i denna blogg, men resandet har en mörk baksida: att man måste säja hej då. Efter att ha spenderat 4 veckor tillsammans 83 glada och förväntansfulla studenten, är det inte konstigt att man fäster sig vid människor. Jag är dock otroligt tacksam att jag har blivit placerad i samma stad som 9 grymma människor.

 

Teaching practice gick över förväntan, jag känner mig mer förberedd på att vara lärare nu. Under vår sista kväll i Beijing som en grupp hade vi avskedsmiddag och de hade även hyrt en bar inne i stan. Jag passade även på att ta en tripp till IKEA innan det var dags att sätta sig på planet ner till södra Kina.


Nedan är lite bilder från tiden i Beijing:



Jag och min rumskompis gör dockor till en teater



Jag och Sofia i en cyckeltaxi


Tillsammans med en av mina elever under teaching Practice


Sofia och jag med våra certificat


My roomies


Milk tea blev snabbt vår favorit.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad roligt med lite bilder, ser toppen ut !

2011-02-26 @ 17:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0