Äntligen vatten över huvudet!

Jag har nu äntligen gjort mina första dyk! Har dessutom idag gått från att vara en Open water diver, till en advanced open water diver. Första dykkursen är avklarad, och är därmed ett steg närare dive master. Under advanced kursen har vi bl.a. fått gör ett djupdyk (30 meter), nattdyk och vrakdyk. Vrakdyket idag var fantastiskt! Ett av de bästa dyken jag någonsin gjort. Jag blev så pass såld på vrakdykning, att jag har bestämt mig för att göra en specialkurs i ämnet. Morgondagen blir det teori hela dagen, och sedan följer 3 vrakdyk innan jag får ett certificat i vrakdykning. Händer mycket spännande saker just nu! 







Josefin


Kommentarer
Postat av: Henrik Ödfors

Whooo! Härligt! Inspiration..! :)

Jag kan tänka mig att vrakdykning ger maximalt med adrenalin.. Spännande och så mycket historia bakom att det ligger där. Man får verkligen visa vad man går för i dykningen också. Säkerhetsstopp nu också.

Ja jag lär följa dig noga under denna tid! :D

2011-12-05 @ 17:10:11
Postat av: Josefin

Hej Henrik!

Teori idag, men imorgon blir det två vrakdyk. Under det tredje och sista dyket på onsdag, kommer vi även att dyka Inne i vraket, sjukt spännande!

Kommer bli Mycket dykning i bloggen denna gång, vilket jag kan tänka mig passar dig, så enjoy! :)

2011-12-06 @ 03:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0