It´s Okej!

Vi traffade som sagt ett gang i Ica, 3 peruaner och 3 killar fran schweiz, som kanner varandra genom att en farbror till dem bor i schweiz. Vi blev inbjudna att stanna och bo hos dem under vara sista dagar i Peru, vilket vi inte tackade nej till.
Det blev verkligen ett nyar att minnas! Nar peruaner festar, sa dansar de, heeeela natten, fram till klockan 6 pa morgonen! Och peruaner kan faktiskt, till skilland fran svenskar, faktiskt dansa! Ingen grasklippare eller plocka applen dar inte...
Tva dagar efter nyar sa var vi aven inbjudna till 50 ars fest. Fram med finkladerna och hogklackat!

Resandet har inte manga nackdelar, men den storsta baksidan ar att man moter dessa fantastiska manniskor, och sedan maste man saga hej da. Otroligt trakigt att lamna Lima och ganget, men manga roliga minnen tar vi med oss i backpackervaskan.

Ar nu i Panama city. Skit trakig stad rent ut sagt. Aker vidare imorgon kvall till Boquete.


Ciao!


Kommentarer
Postat av: carlos cieza lozano

Josefin Jag kan säga att en bra tid med dig Jag är ledsen att jag kan se det är sant att jag inte skäms för att säga, till vänster i Lima Peru en person som tycker mycket om dig är sant att du skulle vilja bredvid mig är sant ibland saker i livet som man inte kan förutsäga att det kommer att hända eller hantera stunder som denna, tänkte jag att jag hade allt organiseras för mitt liv i 3 år tog jag studenten från högskolan med en examen i turism och hotell administrationen så att denna tidpunkt och kommer att gripa den engelska och jag skulle älska att se dig bredvid mina föräldrar på min examen och jag kunde berätta och lova hålls promenerar runt i världen med dig vad som är populärt. Jag hoppas att ni den dagen med mig vänner för alltid.

Atte.

Carlos Cieza

2010-01-07 @ 22:48:07
Postat av: Annika

Typ snöar, -24 grader kallt. Jo -24!!!!!!!!!!! Och jag har tröttnat på att åka buss och ska ta körkort, på typ 6 veckor och sen är det en epa-traktor... Jo, jag vet... BONNIGT så att det förslår... som gäller. Men jag får väl uppgradera sen... till en Bonneville, kanske... ; )Annika

2010-01-20 @ 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0