This island is all about one thing, and one thing only: Diving!

Till Utila island aker man for att gora en sak, dyka! Borjade min open water kurs dagen efter vi anlant till on. Ingen annan skulle borja kursen den dagen, sa jag fick privatlektioner. Bara jag och min instruktor. Normalt sett sa tar kursen 4 dagar, men eftersom jag var sjalv, sa tog det bara 2 dagar. 2 valdigt intensiva dagar! Forutom 7 timmars somn varje natt, sa var det bara dykning i mitt huvud. Forst var man pa dykskolan i 10 timmar, sedan hem och plugga hela kvallen. Men det har varit sjukt roligt!

Gjorde mina tva fun dives idag, pa svenska gratisdyk utan ovningar. Helt otrolig kansla att glida runt i nastan tynglost tillstand pa 18 meters djup, och andas under vatten, plus kolla pa koraller och fiskar. Hade hoppats pa en haj, men icke. Men kanske i Belize senare. Hoppas!



Har varit valdigt intensivt nu de senaste dagarna, sa fortjanar lite semester nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0