Lost in B.A

Vi har varit i Buenos Aires nu ett par dagar och kanner oss nojda.
I torsdags var vi sa mycket turister som vi kunde bli och tog en sightseeinhg buss som tog oss runt hela stan och fick se alla sevardigheter. Ratt kul att se alla turister (inkl. oss) ta kort pa olika satyer och byggnader, nar man vet att de oftast tanker:
"Jag har absolut Ingen anning om vad det ar for natt, men bast att ta ett kort for sakerhets skull"


Mest minnesvart var kyrkogarden som vi hade hort skulle vara sa himla kand. "Hur kul kan det vara med lite stenar i marken?" tankte vi. Men gravarna var som sma hus. Dessa manniskor ar begravda battre an vad vissa manniskor bor! Sjukt!
Vi besokte bla. Evita Perons grav.
(okej, jag erkanner, hade absolut Ingen anning om vem det var, men jag star mer ett fanigt leende framfor anda. Men vi googlade det nar vi kom hem)


Igar var vi pa en tur till en Argentinsk farm. BBQ, dans och hastkapplopning.


Imorgon ska vi till Igazufallen. Eller ja... Vi borjar resan dit imorgon, bussen tar 20 timmar.




Ikvall blir det en stor stek for 70 svenska kr pa nagon restaurang!


Adios!

Kommentarer
Postat av: Annika

YES! I Found you! Äntligen! Här hemma i Sverige regnar det, är dimmigt, julrushigt och surt tråkigt!!! Jag tror jag drar till London över helgerna...

Yuck! Annika// Jysk

2009-11-29 @ 20:17:05
Postat av: Annika

Var är bilderna, bruden??? // AH

2009-11-29 @ 20:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0