Framme!

Under flygningen fran London till Buenos Aires var det en del turbulens, plus en mellanlandning i Sao Paulo. Min resekompis Hanna ar lite flygradd, sa tyckte inte att flygresan var sa trevlig.

H: Alltsa, fortsatter det sa har sa kliver jag av i Sao Paulo, jag flyger inte vidare!
J: Sa vada? Du tanker ta bussen till Buenos Aires som tar ca 40 timmar i stallet?
H: JA!
J: haha, ja ha sa kul!

Ca 25 grader har, lagom som vi sager pa svenska! Vi insag ganska snabbt att vi far plugga pa spanskan lite.


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Marie

Kul att ni är framme å har de bra. Själv jobbar jag med att få vedspisen varm nog så de blir 25 grader i köker iaf. ha de bra./ Puttes marie

2009-11-25 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0