P - party

Det finns manga fordelar med att aka med Kiwi experience. En av dessa ar att det annordnas en fest i ett ministalle kallat "Lake Mahinapua". Varat tema for kvallen var bokstaven P. Man var alltsa tvungen att kla ut sig till nagot som borjade pa just bokstaven P. Vi stannade till i en storre stad innan for att kunna inhandla kostymer. Efter mycket tankande kom jag och en tjej pa att vi skulle kla ut oss till pantrar. Billigt och enkelt!

Val framme pa hostelet mitt ute i ingenstans sa borjade vi med att gora i ordning vara kostymer. Ett par timmar senare var dert middag! Stek stod pa menyn, riktigt kott for en gangs skull. Maste saga att jag ar grymt trott pa "backpacker maten", har natsan ingen aptit langre p.g.a. det.
Efter detta borjade den riktiga festen. Riktigt kul att se alla utkladda. Insag verkligen hur kul dessa tillstallningar kan bli om alla verkligen anstranger sig!

Den som var bast utkladd vann ett "canyon swing" i Queenstown. Vinnaren blev en kille som kladde ut sig till proffs boxare. kanske inte later sa jatte imponerande, men han passade verkligen som det . Anledningen till det ar att han har fatt en stor bit av overorat bortbitet i ett brak ett par dagar innan. Ser verklogen hemskt ut! Jag kan fortfarande inte sluta stirra pa det! Han var vard priset. Mycket svett, blod och tarar for att kunna bara upp hans kostym.

image88

image89
Killen till vanster ar killen som kladde ut sig till proffs boxare. sa ni kan se hans ora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0