Thailandresan har borjat

Ar i Chiang mai i Thailand nu. Har vart har i nastan tva hela dagar nu och allt flyter pa. Forutom att vi gjorde en miss, som vi kom pa idag kl 19,00. Eller rattare sagt, kl 18,00. Vi hade inte en tanke pa att det var en timmes tidskillnad mellan Kuala lumpur i Malaysia, och Chiang mai i Thailand. Sa hela tiden har vi gatt runt och trott att klockan ar en timmer mer. Hoppsan! Haha.

Igar var vi ute pa nattmarknaden for att inhandla lite skor till Daniel. Jag har kommit fram till att pruta ar jatte roligt! Ar inget proffs pa det an pa lange, men det tar sig.

Vi var idag och besokte ett stort kopcetrum. Ett stooort misstag! Hittade massor av skitsnygga grejer till lojligt laga priser! Hade inte tankt borja shoppa riktigt an, eftersom jag maste slapa pa det de narmaste 6 veckorna. Men bade jag och Daniel kom ut fran shoppingcentret med varsitt par jeans. Ett par akta Lee jeans for 300 kr. Inte fel!

Imorgon ska vi ut pa en tre dagars trekking i bergen. Jag tror vi kommer bli ganska blota av regnet, men hoppas det blir skoj anda. Sa de narmsta tre dagarna kommer vara fyllda med elefantridning, bambuflotts akning och mycket vandrande. 



Min underhallning!


Dricker en utsokt fruktdrink gjord av annanas och citron, 4 kr kostade den. Ett pris jag gillade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0