Scuba diving

Idag har vi varit ute och dykt. Det var grymt bra! Vi fick bl.a. se en stor skoldpadda som at nagot fran botten. Den brydde sig inte ett dugg om att det var 5 personer pa 1,5 meters avstand som imponerat studerade den.

Efter att jag dok forsta gangen i Australien sa var jag inte riktigt saker pa om jag skulle ta ett dykarcert eller inte i framtiden, men nu ar jag overtygad. Men jag har bestamt mig for att spara den aktiviteten till nasta resa. Jag har gjort saaa manga andra saker under denna resa, sa jag har bestamt mig for att spara nagot tills nasta gang det ar dags att ge sig ut i varlden igen.

Imorn drar vi till vars sista destination i Thailand, Phuket. Ska tillbringa den sista veckan i Thailand dar innan det ar tillbaka till Kula Lumpur som galler, och sedan hem! Nu ar det bara 1,5 vecka kvar innan jag ar hemma igen!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken bild faller dig bäst i smak? Rösta i min blogg. Om du har lust :)

2008-08-03 @ 12:25:51
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Kolla in denna länk;



http://www.SuperGratis.se/?r=44709



Ha en bra dag!

2008-08-03 @ 12:26:27
Postat av: Lina

Vart var det ni dök? Ska ju till thai om 6 mån och behöver ha lite bra tips ;) Längtar tills du kommer hem! (när är det förresten?) Pussis

2008-08-03 @ 19:13:17
URL: http://linagothlin.blogg.se/
Postat av: Kristina Rosén

Det har varit jättekul att följa din blogg. Jag har varit dålig på att kommenntera, ursäkta för det, men oj vad jag beundrar dig för att du gjort den här resan.

Nästa vecka lånar vi Daniels lya innan vi åker till Legoland. Stor kram till er båda två.

Hälsningar från faster Kristina







2008-08-04 @ 22:33:26
Postat av: Kristina Rosén

Det har varit jättekul att följa din blogg. Jag har varit dålig på att kommenntera, ursäkta för det, men oj vad jag beundrar dig för att du gjort den här resan.

Nästa vecka lånar vi Daniels lya innan vi åker till Legoland. Stor kram till er båda två.

Hälsningar från faster Kristina







2008-08-04 @ 22:38:57
Postat av: Sandra

Åh älskling!! Du är snart hemma! Gud vad jag saknar dig!!!

2008-08-05 @ 12:30:06
Postat av: Hanna

Härligt Jo! SJälv sitter jag hemma och regnar öser ner utanför mitt fönster, dagar som denna längtar man verkligen tillbaka =) Jag vill ut och resa igen, och det nu! men men, lite jobb i norge först, haha! Have fun your last days!

2008-08-07 @ 17:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0