No money? No Honey...

Sa har vi nu landat i Phuket. Oj vad dessa veckor i Thailand har gatt fort! Helt sjukt!
Taxi chaufforen som korde oss in fran Phuket stad till Patong beach undrade hur lange vi skulle stanna i Patong. En vecka svarade vi. "Oj oj..." sa han och skackade pa huvudet. Patong var altsa inget stalle han gillade, haha. An sa lange gillar vi i alla fall laget.

Forsta dagen testade vi strandlivet, och det blev godkant! Vi var aven pa bio. Andra gangen under hela denna resa! Lyx med andra ord.
Igar och idag har det varit ratt daligt vader och rod flagga nere vid stranden, vilket betyder att man inte far bada. Vi har darfor agnat oss at shopping istallet. Maste saga att jag ar grymt trott pa att ga i affarer nu. Sa hoppas pa solsken imorn! Igar gick vi pa oljemassage efter en laaang shopping dag. Valfortjant!

Jag har inge annat speciellt annats spannande eller roligt att beratta. Jag har en dalig ovana att komma pa allt roligt nar jag val har publicerat ett inlagg. En mindre rolig sak ar att min kara kamera har gatt sonder for andra gangen under resan. Inte bra att ha med sig den till stranden! Tur att jag har en telefon som tar bra bilder.

1 vecka kvar idag mina vanner. 1 vecka.... !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0