Dag: 323

Imorgon aker jag HEM! Hem hem hem!

Manga fragar hur det kanns att nu aka hem efter sa lang tid. Och jag trodde aldrig att jag skulle saga detta, men det kanns jatte bra! Nar jag lamnade Coorow for 8 veckor sedan hade jag angest. Jag skulle ju snart aka hem! Men nu efter efter 8 veckor med vaskan pa ryggen, sa har jag insett att jag ar ratt trott pa sjalva resandet. Sa det ska bli jatte skont att aka hem imorgon.
Jag kommer troligtvis tycka det ar jatte trakigt hemma efter en vecka. Men just nu vill jag bara satta mig pa planet till stockholm.

De sista dagarna har vi solat, badat och shoppat. Var och skot pistol en kort stund. Frant! Har shoppat ganska mycket. Ganska for mycket skulle nog vissa tycka, haha.

Hela resan har varit helt underbar, verkligen! Jag ar sa grymt glad att jag tog chansen och akte! Nar jag bokade min resa hade jag inget resesallskap alls och visste inte riktigt vad som vantade. Nu, nastan ett ar senare, sa har jag fatt vanner for livet over hela jorklotet, och minnen och upplevelser i bagaget, som jag aldrig skulle ha fatt pa hemmaplan.
Ar du sugen pa att ge dig ivag? Boka resan! Du kommer inte att angra dig, tro mig!

Slut pa bloggandet for denna gang! Vill bara saga tack for er som har last! Far samtidigt be om ursakt for att kvaliten pa spraket inte alltid har varit den basta. Oftast har jag varit skitstressad da jag val har skrivit. I mina planer sa har jag tankt att ge mig ut pa en tripp i var igen, sa tar nog upp bloggen da!

                                                                                                                                                                                             

Tack for mig!

Josefin

Kommentarer
Postat av: jeannie

välkommen hem! :)

2008-08-15 @ 00:00:30
Postat av: Hanna

Vilket härligt sista inlägg Josefin! Jag håller med dig fullständigt. Man åkte ner utan kompisarna hemma, och nu har man vänner över hela jordklotet. Speciellt så har jag er här hemma i sverige, jättegla att jag lärde känna dig, Emelie och Frida! Man har mycket med sig hem i bagaget, en resa väl värd att minnas :D Vi ses, Take care!

2008-08-17 @ 20:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0