"Ikväll festar vi, på måndag gråter vi!"

Ett mycket bra citat från Sanna.

Jag vill bara tacka alla för kvällen igår. Jag hoppas ni hade lika kul som jag hade! Alla era ansträngningar för att göra "sista natten med gänget" så bra som möjligt uppsakattades verkligen från min sida.

Jag vill bara kort säga Tack för att ni gjorde så fint hemma hos Simon, de fina presenterna jag fick och för er närvaro vid min avskedsfest. Ni är fantastiska!

image1


image2

image3

image4
Det saknades en person igår, Cecilia!



När alla vännerna gått hem
och festen är slut
för länge sen
och man ligger ensam
i sin säng
När alla vännerna gått hem
och dörren har stängts igen
och mörkret
det skrämmer igen
När alla vännerna gått hem

Då börjar man tveka
att ta nya tag
Ensam i värmen, här är jag!
Är jag stark eller svag?
Det spelar ingen roll...

Kommentarer
Postat av: Kajsa Arleij

Känner du Simon, Niklas och Adam? :P De har jag känt sen jag var liten :P men men, ha det så himla bra i Australien Josse!

2007-09-23 @ 20:19:10
Postat av: Sandra

Aoo! Jag vill inte att du åker snuttan! Grät som en stucken gris i fredags ju, tänk hur förstörd jag kommer vara ikväll! Nej, det är inte Tina&Lina som kommer att ha gått upp i vikt efter din avgång - oss andra hittar du hädanefter på rehabiliteringen av fett och socker. Herregud det här kommer bli hårt, vad ska jag göra utan min lilla yousofine? :( Puss! Älskar dig gumman!

2007-09-24 @ 09:16:22
URL: http://SandraRydberg.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0