Bloggens födelse...

Denna blogg har skapats för alla er som är mer eller mindre intresserade av hur jag har det på min resa.


En kort sammanfattning av vart resan kommer att gå:

Den 25 september bär det först av till Australien. Under en period av ca 8-9 månader kommer jag att utforska detta oerhört stora land. Dessa månader kommer inte enbart innebära långa lata dagar på stranden, dykning, surfing och annat skoj som man kan tänkas hitta på i Down under. Utan även en del jobb för att kunna hålla sig flytande.

Under dessa månader så blir det även en lite kortare resa till Nya Zeeland.

Efter Australien bär det automatiskt i väg till Malaysia, eftersom planet mellanlandar där. Antingen blir jag kvar där ett tag, eller så besöker jag Malaysia innan jag åker hem till Sverige. Efter Malaysia väntar Thailand, där det förhoppningsvis blir lite jobbmöjligheter. Perioden i Thailand blir från ca juni-september.


Detta är än så länge min plan, men den kan alltid förändras.


Nu är det bara 2 veckor kvar tills jag åker! Helt sjukt! Ett helt år på egen hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0