Agnes water / Town of 1770

Vi befinner nu oss pa ett ministalle som bestar av tva stader, Agnes water och 1770. De sager att har ar man inte ute efter att tjana pengar, och darfor ar alla aktiviteter valdigt billiga. En kvall serverades Australienskt julbord, vilket vi var tvugna att prova. Det fanns ingen sill eller gravad lax sa langt ogat nadde, perfekt! Den Australienska julmaten var sa grymt mycket godare an den svenska. Oika sorters kott, sallader och massa annat, mums!

Haromdagen akte vi aven ut pa en tur pa "mini motorcycklar" eller, en moppe som ser ut som en motorcyckel kanske man ska saga. Grymt roligt! Josefin kom som max upp i 75 km/h, sedan tyckte jag att det gick lite val fort pa den lilla saken.

Vi lag pa standen haromdagen och solade och badade som vanligt. Nar vi ligger dar pa standen ser vi hur de satter upp en skylt med texten "Danger, no swiming!" och en skylt pa en haj under. Vi blev lite smatt nervosa da, men vi sag aldrig nagra hajar.

Imorgon ska jag, trots hajarna, trana vidare pa mina surfingskunskaper. Tyvarr har det inte varit nagra direkta surfingvagor, men det var sa billigt att surfa har sa jag kan inte missa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0