Frukt, tårta, kycklingfötter?

Det jag skrev igår om att jag var exalterad över att det var "broccoli day" idag, tar jag bestämt tillbaka. Som jag sa kan man hitta allt möjligt spännande i maten. Idag hittade jag något som var lite för spännande. Sitter nöjt och tuggar på min broccoli, då jag ser en liten larv i min mat, som också verkar tycka om broccoli. Om mina besök i matsalen är lika med noll den resterande tiden, är ingen omöjlighet.


Lärarna i en utav min kindergarten klasser brukar skämma bort mig ibland. Ett par gånger i veckan får jag frukt, en kopp te och till och med tårta då det är kalas. Denna vecka är inte annorlunda. Förutom att jag idag fick två kycklingfötter... Artigt tackade jag och tog emot: "Ahh for me? Thank you, that's so sweet!"









Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0