Fran backpacker till charterturist

Vi gjorde bara tva stopp i Mexico innan vi skulle flyga till San Francisco. Hade tyvarr inte tid med mer, men skulle hemskt garna vilja aka tillbaka en dag och gora hela Mexico, verkar vara ett mycket intressant land.

I Tulum besokte vi den fantastiska stranden, och sa dok jag i sk. cenotes. Jag skulle beskriva det som grottor fyllda med vatten. Otroligt haftigt!
Det ar tur att vi snart aker ifran centralamerika, innan jag dyker upp hela reskassan. Men det ar ju sa roligt!

Efter detta akte vi till Playa del Carmen. Vi hade blivit varnade om att det var manga turister dar, men hur farligt kan det vara tankte vi?
Vi gick ner pa stranden och konstaterade att detta verkligen sag ut som en typisk charterstrand, liknande Sunny beach. "Man skulle ju nastan kunna tro att man skulle kunna traffa nagon man kanner har" skamtade vi. Eftersom vi glomt var solskyddsfaktor pa hostelet, sa fragade vi nagra ifall vi kunde pa lana deras. De var fran Orebro och Lindesberg...

Vi lekte charterturister och solade, badade och festade i ett par dagar innan vi tog varat flyg till San Francisco.
Halvtid nu.. Tiden har gatt sa sjukt snabbt! Tur att der ar 3 manader kvar, for jag ar inte redo att mota vardaslivet i Sverige pa mycket, mycket lange...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0