The End

Tankte bara skriva nagra avslutande rader, ska aka till flygplatsen om nagra timmar, tyvarr.

De sista dagarna har jag shoppat lite och agnat annu mer tid at sightseeing. Finns ju sa mycket att se! Vi var aven pa Broadway igar och sag "The little mermaid". Kanske inte den basta musikalen att se pa Broadway kanske ni tycker, men det var grymt! Vilket scenarbete!


New York levde verkligen upp till mina forvantningar. Jag brukar inte tycka om storstader sarskilt mycket, men NY, Wow! Jag rekomenderar verkligen alla att aka hit nan gang.


Vill verkligen inte aka hem till, citat Johan Glans: "Javla skit Sverige". Men men, nya aventyr vantar runt hornet. Glaset ar ju som sagt halv Fullt!



Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0