Soon in New York

Då var det dags att skriva lite i resebloggen igen!

Det blir nog inte så många inlägg under denna resa, men hade tänkt att försöka dokumentera alla mina resor i den här bloggen.


Imorgon åker jag till "the big apple", New york, i två veckor. Den främsta anledningen till resan är att hälsa på Tina, som jag inte har sett på över 1,5 år! Att få se New york på köpet, är ju inte direkt ett minus.

Jag har väll planerat att försöka se och göra allt som man ska göra när man är på plats. Vi ska även över till Kanada en helg för att se niagarafallen. Jag blir nog även med Tina lite när hon jobbar. Tina är Au pair, så det blir en del barnpassning. Eller ja, hennes värdbarn är 12, så "passning" kanske är att ta i.


Håller på och packar just nu, och insåg ganska snabbt att min resväska är alldeles för liten! Hjälp!


Sommaren 2007. Per Gessle i Brunsparken.


Tinas blogg: http://tinaiusa.blogg.se/



Och Tina, Vi SES imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0