I got in!

Tänkte mest berätta att jag lever..

Efter att ha suttit på ett plan i 8 timmar, blivit mobbad i passkontrollen och snurrat runt i en bil med Tina i 2 timmar, så var jag äntligen på plats i Tinas hem. Sjukt trött var jag, men klockan var inte mer än 15,00, så det var bara att kämpa mot tröttheten.
Sov 13 timmar igår natt, men varit sjukt trött idag i alla fall.

Idag var vi nere vid stranden och kollade lite. Härligt att få känna havslukten och se havet igen. Gjort lite planer inför de kommande dagarna också.

Idag har vi varit en sväng på Wallmart, ätit bagels med cream cheese och druckigt pulver kaffe, (vilket för övrigt ger mig starka flashbacks från Australien), så ja, det känns att man är i USA.

Läget är bra, det var väll det jag mest ville säga!


Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött å höra att allt gick bra.

2009-04-20 @ 19:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0