Vaskan ar packad...

... Och den ar javligt tung!! "Vad f*n har jag med mig" har jag tankt maanga ganger.

Idag har jag forsokt utratta en del del saker i Perth. Bl.a. satt in min lon fran Coorow till mitt svenska konto. 180 kr skulle de ha for att fora over pengarna till ett uttlandskt konto! Rena ranet!
Jag hade lovat mig sjalv att Inte shoppa nagra nya klader nu sista tiden i Australien, utan spara all shopping till Thailand. Dessvarre hittade jag en grymt snygg jeanskjol. Attans! Det blir att leva pa nudlar den sista tiden, haha!

Imorgon bar det av till Australiens hjarta, Alice Springs. Ett maste nar man besoker Australien, om du fragar mig. Ska pa lordag ut pa en tre dagars tur till bl.a. Ayers rock. For er som inte har en aning om vad "Ayers rock" ar, sa kommer ni fa det forklarat for er nar jag lagger upp bilder har pa bloggen efter turen.
Efter ett par dagar i Alice Springs, bar det av till Sydney nagra dagar, innan planet till Malaysia lyfter!

Ut i det riktiga backpackerlivet igen alltsa, heeelt sjalv. Efter att i 9 veckor haft sitt eget rum, flera kylskap fyllda med mumsig mat och en kock som lagar middag at en varje kvall, sa later inte det sa lockande att dela rum med 7 framlingar och leva pa nudlar eller pasta med tomatsas. Kommer nog sakna livet i Coorow na grymt ibland! Som Ted, en kompis i Coorow sa; "it must be something in the water", som gor att folk vill komma tillbaka till bondhalan. Coorow ar inte mycket for varlden, men staden satter spar i alla som har varit dar.



Om ni tycker att mitt leende ser lite anstrangt ut, sa beror det pa att det ar Tungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0