Tillbaka i Sydney

For 9 mander och 4 dagar sedan anlande jag till Sydney. Full av forvantan och manga aventyr framfor fotterna. Imorn tar tyvarr aventyret i Australien slut, men nya upplevelser i Malaysia och framforallt Thailand vantar!

Jag har spenderat 4 hela dagar i sydney. Delvis gjort all min sovenir shopping. Sa jag har min bomerang nu! Jag stod och underade pa ifall jag skulle kopa en som kom tillbaka om man kastade den, eller om jag skulle kopa en som bara var for prydnad. Jag kom till slut fram till att jag troligtvis skulle kunna prova kasta den tva ganger innan den skulle ga sonder. Sa det blev prydnadsgrejen.

Sista dagen i Sydney agnade jag mig at att klattra pa The harbour bridge. Dyrt var det, men nu har jag i alla fall gjort det!

Ska snart ga och sova, for imorn eftermiddag lyfter planet till Kuala Lumpur i Malaysia. Dar bror Daniel vantar pa mig! Langtar na grymt!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Önskar att jag ocksa klättrat på bron, hade varit ashäftigt, haha..har precis gjort en mindre rolig grej, nämligen räknat ihop hur mycket pengar jag spenderat de senaste 9 månaderna..mindre roligt faktiskt, men, resan har varit helt underbar så det var värt alla pengarna! Förstår att du är förväntansfull att få träffa bror din! Ha det superbra i Malaysia och Thailand :D Pussar

2008-06-29 @ 22:19:27
Postat av: Sandra

Hoppas du har det helt underbart i Thailand babe! Längtar något enormt tills du kommer hem igen. Du anar inte! Har kommit in i värsta svackan när jag inte riktigt vet vad jag vill göra med mitt liv, aaah! Vad gör jag egentligen i Örebro?!



Ses snart, vi längtar! Puss <3

2008-06-30 @ 11:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0