Snart ut pa aventyr igen

Eftersom Hanna var tillbaka pa besok sa fick hon hoppa in och jobba istallet for mig, sa jag kind eha min forsta lediga dag pa 6 veckor(!). Jag, min chef och Mariana akte over dagen till Perth for att shoppa lite. Kanns ganska lustigt att aka 30 mil, enkel resa for att shoppa lite. Men det finns liksom inget annat alternativ. Maste saga att det var otroligt skont att komma ifran Coorow, aven om det bara var over dan.

Hanna lamnade mig ater igen i fredags for att sakta men sakert borja resan hem. Snart ar det min tur att lamna Coorow. Kanns konstigt, har varit har i 9 veckor da. Men det ar dags att resa vidare. Samtidigt som Hanna akte sa akte Mariana, och det kom in en ny tjej som ska jobba har med mig. Jade heter hon och ar fran england. Jatte trevlig!

Mindre an en vecka kvar i stan, ska forsoka ta vara pa tiden!


Hanna och Joel

Min nya favoritkatt Softy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0