Dag: 251

Oj vad tiden gar, 251 dagar har passerat. Tur att det ar ett tag kvar innan det ar dags att aka hem.

Det har varit otroligt tyst och trakigt de senaste veckorna i stan, men nagra personer har livat upp vardagen iaf:

Gissa vem som ar tillbaka! Hanna! 1 vecka och 2 dagar klarade hon sig, innan hon blev tvungen att komma tillbaka till Coorow. Hon ar daremot inte tillbaka for att hon saknade sin kara resekompis Josefin saa mycket, utan for att (Ar det nagon som kan gissa?! haha) hon ar... In love! Hon har traffat en trevlig farmarpojke har vid namn Joel.
Mamma, pappa ovrig slakt och vanner. Ni behover inte vara oroliga for mig, for an sa lange har inte nagon av bonderna lyckats charma mig, sa jag kommer hem som planerat. Och till Hannas mamma kan jag lova att jag ska se till att hon satter sig pa planet hem pa fredag. Haha.

Tva andra personer som har livat upp stallet ar Dave och Richard. Tva 16 aringar i en 40 arings kropp. De har bott hos oss i totalt tre veckor, och det har verkligen varit annorlunda. De kan aldrig vara tysta och hittar pa "bus" hela tiden. Oslagbara och tva personer som jag kommer minnas fran denna resa!

Forra helgen sa var det ju Eurovison, vilket vi aven sag pa tv:n har. Australienarna ser det som ett komediprogram, och jag kan vall kanske inte klandra dem efter att ha sett spaniens bidrag.

Tva veckor kvar innan det ar ut och resa igen som galler, langtar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0