Update fran varmen

Har varit ratt dalig pa att uppdatera pa senaste tiden, men ska forsoka att kort aterberatta de senaste handelserna.

Ett par dagar efter trekkingturen var vi pa en thailandsk matlagningskurs. Behover jag tillagga att vi rullade ifran kursen? Grymt gott maste jag saga!
Efter det var det Bangkok som gallde. Dar var vart (eller ska jag kanske saga mitt?) enda syfte med besoket att shoppa! Akte till ett enormt shoppingcentrum. Josefin var i himlen! Har ju inte shoppat mer an det absolut nodvandigaste pa ca 10 manader. Valdigt sugen pa att spendera lite pengar, haha! Vilket jag ocksa gjorde, alldeles for mycket.

Vi tog nattbussen till Koh panghan, dar vi skulle spendera nastan en vecka. Vi skulle ha lite traditionell "bad och sol semester". Till helgen vantade aven "Full moon paryt". Partyt uppfyllde forvantningarna! Grymt kul!

Nu ar vi pa Koh samui ett par dagar, innan vi drar vidare!

En kort uppdatering. Men har inte tid med mer. Stranden och havet vantar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh älskling, gud vad jag saknar dig! Känns så overkligt att du snart är hemma! Synd att ni inte bor kvar på norr nu, varken du eller Cecilia, nu när jag och Lina är bosatta där ;)



PUSSS! <3

2008-07-21 @ 12:53:50
Postat av: Anonym

usch jag vet!! saknar alla sa himla mycket... inte for att jag ska aka hem, men :P haha.



2008-07-21 @ 15:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0