No joke, No fun - No fun, No baby!

Vadret blev battre sa igar var vi ute och snorklade pa Koh Tao. Som sagt ska detta tydligen vara ett av de basta stallena, men varken jag eller Daniel var sarskilt imponerade. Lite fiskar och halvdoda koraller. Inget sakrskilt intressant. Roligast var nog nar jag hamtade en bit annanas fran baten och hoppade i och matade fiskarna. Jag blev mycket popular dar nere i vattnet, haha! Det later for ovrigt ganska kul nar man forsoker skratta i snorkeln.

Sent pa kvallen tog vi nattbaten over till fastlandet och sedan over till nasta o: Phi phi. Vi var grymt trott nar vi val kom fram sa vi slocknade direkt pa sangen i 4 timmar, innan vi, eller rattare sagt jag, tyckte det var dags att ga upp och se sig omkring.

Har i alla fall lyckats overtyga Daniel om att man inte kan ha akt till Thailand utan att ha provat pa att dyka, sa det ska vi gora nan dag har snart.
Imorn blir det stranden, jobba pa brannan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0