Tre dagar med surfing

Under tre dagar har jag tappert forsokt lara mig att surfa. Nar vi borjade ta pa oss vatdrackterna pa var forsta dag trodde jag aldrig att jag skulle klara av att ens sta upp pa bradan, men det har gatt overaskande bra! Klarade av att fanga mina egna vagor under forsta dagen till och med!

Tredje och sista dagen gick det inte helt oversakande som bast, och det har verkligen varit skit kul alla dagarna! Jag har varit jatte taggad varje morgon da vi ska ivag till standen och surfa.

Man kan inte aka till Australien utan att prova pa att surfa. Nar man for forsta gangen fangar sin egen vag helt sjalv och lyckas sta upp hela vagen till standen, kanns det som man har vunnit 10.000 kr pa lotto!

Det var tur att vi har varit pa surkurs dessa tre dagar, for vader har varit daligt. Det har regnat och askat en hel del. Och arligt talat har jag trottant lite pa att ligga pa stranden och bara sola och bada. Var kul att gora nagot annat!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhh, vad roligt det låter! :] Du lär jue lära mig sen jue! haha. typ nån gång i framtiden ;]

2007-10-10 @ 18:43:07
Postat av: Kakan

Kia Ora!

Skont att hora att du har det bra tre timmar bort. Haha! Vi ar narmare varandra an de flesta andra jag kanner iaf. Tankte bara saga hej, sa... HEJ!

2007-10-12 @ 09:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0