Slut pa semestern!

Nu ar det slut pa semestern for ett tag! Pa mandag aker vi inat landet till en stad som heter Standhope dar vi planerar att bo ca 1 manad. Vi ska bo pa ett "arbetarhostel" och kommer forhoppningsvis att fa jobba mycket. Arbetet kommer inte helt ovantat vara fruktplockning. Det ar kanske inte varldens roligaste jobb, men man kan ju inte backpacka i Australien utan att ha provat pa det kanns det som.

Annars ar laget lugnt har nere. Har haft lite problem pa hostellet och fatt flytta runt i olika rum. Jag hade en gast innanfor min troja igar ocksa, namligen en odla pa ca 10 cm, mindre trevligt maste jag saga. Hur fan den kom dit har jag ingen aning om. Kande att det kittlade till pa ryggen, tog dit handen for att klia och hittade den dar.

Gratis ar gott brukar man ju saga, det galler aven har! Nar vi lag pa straden igar sa kom det forbi ett par glassgubbar och erbjod oss gratis glass ifall vi var med pa bild nar vi at glassen. Vi uppfattade ordet Free och stallde sjalvklart upp. Nu ar det vall bara att vanta och se om vi dyker upp pa nagon reklampelare eller liknande, haha.

Vet ej vad det ar for hala vi ska till pa mandag, och annu mindre hur tillgangen till Internet kommer att vara. Men om det gar sa kommer det rapporter darifran ocksa!

Kommentarer
Postat av: Agnes

hej ex klasskompis! varför åkte inte jag ut sådär som dig för? det verkar ju hur jäkla undebart som helst! hoppas allt flyter på som det ska & du har det fortsatt toppen bra! AVUNDSJUK / Agnes

2007-10-18 @ 14:39:12
Postat av: Lina

Josse, igår började Prison break, du missar ju!! *lider med dig*. And i miss u. Hoppas allt är bra på andra sidan jordklotet! Pusselipuss

2007-10-23 @ 14:36:20
URL: http://linagothlin.blogg.se
Postat av: rolf holmberg

Hejsan
skönt att höra att det funkar,, var tvungen att kolla på kartan så nu vet jag var du finns,,, vet inte vad jag ska ha med den kundskapen,, men skoj var det,, kram

2007-10-26 @ 18:02:35
URL: http://josefinsresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0