En dagsutflykt till IKEA

Eftersom IKEA fanns i Brisbane var vi bara tvugna att besoka det. Jag har nog aldrig varit sa exalterad over att fa aka till IKEA nagonsin. Anledningen till att vi ville aka dit var saklart for att ata svensk mat och handla i den svenska matbutiken. Det var konstigt, men sallan har nagot kannts sa svenskt.

Saklart blev det kottbullar, potatis, graddsas och lingonsylt till lunch. Sedan lyxade vi till det med princesstarta och delicatobollar. Nar vi i slutet kom till den svenska matbutiken var vi som 4 femaringar i en leksaksaffar! Det jag handlade var: knackebrod, Ahlgrensbilar, julmust Och, det basta av allt, Saltlakrits! Nagot som inte finns har nere. image20


image19

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jag och Robin var och skrev på kontrakt häromdagen och pratade lite med din far. Vi satt och pratade om dig en bra stund och så sa jag och Robin "ja men hon har ju varit borta JÄTTELÄNGE", men då tog Rolf ner oss på jorden och fick oss att inse att du bara varit borta i 1½ månad. Vi får bestämma telefontid så jag får prata med dig!!! Saknar dig så jävla mycket gumman!! Och inte alls avis på att du är så brun, nejnej, inte alls. Hoppas du har det underbart!!

2007-11-13 @ 10:01:44
Postat av: Josefin Holmberg

Forsokte ringa dig igar kvall ocksa (klockan var ca 9 hos dig), men inget svar :( jaja, vi far bestamma en tid som sagt. Saknar dig alskling!

2007-11-15 @ 09:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0