Såhär fixar vi råtthål, China style!

För några dagar sedan upptäckte jag att jag hade fått oinbjudna gäster i mitt rum: Möss! Vaktmästaren kom och fixade hålet i väggen, med frigolit. Ett fantastiskt material för denna åtgärd. 24 timmar senare hade mössen gnagt sig igenom igen.

Kl två inatt vakande jag utav att mössen lekte rövare i mitt rum. Under sängen skrek och bråkade de. Till höger och till vänster utav min säng, i mitt badrum. Överallt! Till slut blev jag tvungen att sova med alla lampor tända i mitt rum, för att de skulle sluta behandla mitt rum som ett nöjesfällt.


Nu i eftermiddag ska vaktmästaren komma igen. Undrar vad hans plan är denna gång, mer frigolit?







Josefin


Kommentarer
Postat av: Sofia Sundolm

haha det är så kina att fixa saker på det sättet! Så du har möss som stör dig.. Vi har mest mygg i våra rum. Imorgon åker jag vidare till Shanghai. Mina föräldrar är här nu :)

2011-06-20 @ 18:11:34
URL: http://sofiaskinaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0